Використання елементів методики CLIL на уроках англійської мови з метою мотивації учнів до вивчення іноземних мов
(2019)
Мовленнєва зарядка як засіб підвищення пізнавальної діяльності на уроках англійської мови
(2014 - 2018)
Соціокультурна складова змісту навчання англійської мови
(2008 - 2013)
(2014 - 2018)
Соціокультурна складова змісту навчання англійської мови
(2008 - 2013)
Актуальність проблеми:
Сьогодні перед педагогічною наукою та школою України
стоїть завдання реформування освіти в напрямі гуманізації навчання, розвитку й
раціонального використання потенціальних можливостей освітньої системи.
В умовах
формування відкритого суспільства та інтеграції культур виникає потреба
розвивати вміння людини адекватно брати участь у міжкультурному спілкуванні
засобами іноземної мови. Міжкультурне спілкування повинно бути однією з
першочергових прерогатив у сучасній українській середній освіті, оскільки випускник
школи повинен бути здатним вести полікультурний діалог зі своїми ровесниками та
людьми старшого покоління. Міжкультурна
комунікація стає все більш розповсюдженою та все глибшою у сучасній українській
дійсності та житті. Навчання іноземних
мов на сучасному етапі розглядається як створення умов для усвідомлення
відмінностей у рідній школі та іншомовній культурі, виховання толерантного
ставлення до представників інших народів, формування навичок іншомовної
міжкультурної комунікації та готовності до діалогу культур. Ознайомлення з
культурою англомовних країн сприяє не тільки зближенню з її представниками, але
й глибшому усвідомленню своєї власної
культурної традиції та спадщини, своєї національної унікальності та
неповторності. Тому ознайомлення з культурними особливостями англомовних
народів здатне пробудити інтерес до своєї країни та її традицій, і таким чином сприяти вихованню
патріотизму.
У більшості європейських країн цей компонент є
істотною частиною змісту навчання будь-якої іноземної мови. Але в Україні до сьогодні він і досі належно
не висвітлений у загально-методичному аспекті.
Об’єкт дослідження – місце
соціокультурної складової у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітніх
школах.
Предмет дослідження – розвиток соціокультурної складової змісту навчання іноземної мови в
загальноосвітніх школах як основний компонент формування соціокультурної
компетенції учнів.
Мета –
виявити соціокультурний компонент у загальному змісті навчання іноземної мови,
форми його реалізації в загальноосвітніх школах на сучасному етапі.
Немає коментарів:
Дописати коментар