Вітаю Вас на сторінках мого блогу! З радістю поділюся своїми ідеями. Бажаю приємного перегляду!

Методична проблема

Використання елементів методики CLIL на уроках англійської мови з метою мотивації учнів до вивчення іноземних мов
(2019)




Мовленнєва зарядка як засіб підвищення пізнавальної діяльності на уроках англійської мови 
(2014 - 2018)




Соціокультурна складова змісту навчання англійської мови 
(2008 - 2013)


Актуальність проблеми:
Сьогодні перед педагогічною наукою та школою України стоїть завдання реформування освіти в напрямі гуманізації навчання, розвитку й раціонального використання потенціальних можливостей освітньої системи.
  В умовах формування відкритого суспільства та інтеграції культур виникає потреба розвивати вміння людини адекватно брати участь у міжкультурному спілкуванні засобами іноземної мови. Міжкультурне спілкування повинно бути однією з першочергових прерогатив у сучасній українській середній освіті, оскільки випускник школи повинен бути здатним вести полікультурний діалог зі своїми ровесниками та людьми старшого покоління.  Міжкультурна комунікація стає все більш розповсюдженою та все глибшою у сучасній українській дійсності та житті.  Навчання іноземних мов на сучасному етапі розглядається як створення умов для усвідомлення відмінностей у рідній школі та іншомовній культурі, виховання толерантного ставлення до представників інших народів, формування навичок іншомовної міжкультурної комунікації та готовності до діалогу культур. Ознайомлення з культурою англомовних країн сприяє не тільки зближенню з її представниками, але й глибшому усвідомленню своєї  власної культурної традиції та спадщини, своєї національної унікальності та неповторності. Тому ознайомлення з культурними особливостями англомовних народів здатне пробудити інтерес до своєї країни та її  традицій, і таким чином сприяти вихованню патріотизму.
        У більшості європейських країн цей компонент є істотною частиною змісту навчання будь-якої іноземної мови.  Але в Україні до сьогодні він і досі належно не висвітлений у загально-методичному аспекті.
          Об’єкт дослідження – місце соціокультурної складової у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітніх школах.
Предмет дослідження – розвиток соціокультурної складової  змісту навчання іноземної мови в загальноосвітніх школах як основний компонент формування соціокультурної компетенції учнів.
Мета – виявити соціокультурний компонент у загальному змісті навчання іноземної мови, форми його реалізації в загальноосвітніх школах на сучасному етапі.


Немає коментарів:

Дописати коментар